Ο Μητσοτάκης μάζεψε σκουπίδια και πότισε στον Υμηττό (pics)
Ο κ. Μητσοτάκης έδωσε μεγάλη έμφαση στην ανάγκη αναδιοργάνωσης της πολιτικής προστασίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος στις 5 Ιουνίου, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε στον Υμηττό, όπου μαζί με εθελοντές μάζεψε σκουπίδια και πότισε δέντρα. Στο τέλος της περιβαλλοντικής δράσης, ο κ. Μητσοτάκης συνομίλησε και με εθελοντές δασοπυροσβέστες για την ανασυγκρότηση της πολιτικής προστασίας.
Με τη φράση «πρέπει να είμαστε έτοιμοι για το χειρότερο και να κάνουμε πάντα το καλύτερο», ο κ. Μητσοτάκης έδωσε μεγάλη έμφαση στην ανάγκη αναδιοργάνωσης της πολιτικής προστασίας ώστε η Ελλάδα να θωρακιστεί από τα ακραία καιρικά φαινόμενα που αναμένεται να ενταθούν εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής.
Συγκεκριμένα, μιλώντας με τους εθελοντές δασοπυροσβέστες δεσμεύθηκε ότι, εφόσον οι πολίτες τον εμπιστευθούν να αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας και αφού αντιμετωπίσει με την υπάρχουσα δομή τυχόν προβλήματα που θα προκύψουν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, θα φροντίσει ήδη από τον προσεχή Σεπτέμβριο για την ριζική αναδιάρθρωση και την ενίσχυση της υπηρεσίας πολιτικής προστασίας.
Και αυτό όπως είπε, ώστε ήδη από τον Οκτώβριο να ξεκινήσει η εκπόνηση ενός ολοκληρωμένου προληπτικού σχεδίου αντιπυρικής προστασίας για το καλοκαίρι του 2020.
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



