Θεσσαλονίκη: Άνοιξε η γη-Κυκλοφοριακό κομφούζιο από τρύπα 1,5 μέτρου (pics+vid)
Η καθίζηση δεν οφείλεται σε κάποια κακοτεχνία, αλλά προκλήθηκε από το σπάσιμο αγωγού αποχέτευσης της ΕΥΑΘ.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μια μεγάλη τρύπα στην άσφαλτο, βάθους 1,5 μέτρου, άνοιξε χθες βράδυ επί της οδού Γρηγορίου Λαμπράκη, τον κεντρικότερο δρόμο της Άνω Τούμπας στη Θεσσαλονίκη, εξαιτίας καθίζησης του οδοστρώματος, έπειτα από το σπάσιμο αγωγού αποχέτευσης.
Η καθίζηση δεν οφείλεται σε κάποια κακοτεχνία, αλλά προκλήθηκε από το σπάσιμο αγωγού αποχέτευσης της ΕΥΑΘ.
Επί τόπου από το πρωί βρέθηκαν συνεργεία του εργολάβου της Εταιρείας που σφράγισαν προσωρινά την τρύπα με επίστρωση λαμαρίνας και πίσσα, ώστε να παραδοθεί στην κυκλοφορία το ρεύμα προς το κέντρο της πόλης, αλλά και αστυνομικοί για τη ρύθμισή της. Λίγο πριν τις 9:00 ολοκληρώθηκε η μερική αποκατάσταση και η κίνηση των οχημάτων, πλέον, διεξάγεται κανονικά.
Αμέσως μετά το τέλος των απαραίτητων εργασιών αποκατάστασης του κατεστραμμένου αγωγού θα ακολουθήσει η απαραίτητη ασφαλτόστρωση.
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Βίντεο ντοκουμέντο: Τέσσερις νεαροί ληστεύουν 18χρονα δίδυμα στο μετρό - Άρπαξαν σταυρούς με τη βία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



