Θεσσαλονίκη: Μπήκαν με όπλα σε κοσμηματοπωλείο και άρπαξαν 100.000 ευρώ
Στη συνέχεια εγκατέλειψαν και το πυρπόλησαν το όχημά τους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ληστεία σημειώθηκε σε κοσμηματοπωλείο στη δυτική Θεσσαλονίκη. Άγνωστοι, υπό την απειλή όπλων, άρπαξαν χρυσαφικά, η αξία των οποίων εκτιμάται ότι προσεγγίζει τις 100.000 ευρώ.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, λίγο μετά τις 9 χθες το βράδυ, τέσσερις ένοπλοι εισέβαλαν στο κοσμηματοπωλείο, το οποίο βρίσκεται στο Καλοχώρι, και με απειλές άρπαξαν ό,τι κοσμήματα βρήκαν διαθέσιμα, διαφεύγοντας στη συνέχεια με αυτοκίνητο.
Λίγη ώρα αργότερα εντοπίστηκε φλεγόμενο το όχημα διαφυγής στην περιοχή του Ευόσμου. Οι δράστες φαίνεται πως το εγκατέλειψαν και το πυρπόλησαν για να εξαφανίσουν τα ίχνη τους, ενώ όπως αποδείχθηκε ήταν κλεμμένο.
Από την Αστυνομία διεξάγεται προανάκριση για τον εντοπισμό των δραστών.
Διαβάστε ακόμη
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




