Αλεξανδρούπολη: Εώς και 24 ώρες νεκρό πριν τη μεταφορά του το παιδί που πέθανε από ασιτία
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Στον εισαγγελέα Αλεξανδρούπολης θα απολογηθεί σήμερα, Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου, η μητέρα του 3χρονου παιδιού, το οποίο έχασε τη ζωή του από ανακοπή λόγω ασιτίας λόγω πολυοργανικής ανεπάρκειας
Το παιδί μεταφέρθηκε από τη μητέρα, το μεσημέρι της Τετάρτης 17 Δεκεμβρίου, νεκρό στο νοσοκομείο της πόλης και σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες ο θάνατός του φέρεται να προήλθε έως και 24 ώρες πριν τη μεταφορά του στο νοσηλευτικό ίδρυμα.
Η γυναίκα, που είναι μητέρα άλλων δύο παιδιών, στα δικαστήρια θα δώσει εξηγήσεις, για τις συνθήκες που το παιδί έφυγε από τη ζωή. Μαζί με τη μητέρα συνελήφθησαν και οι παππούδες του παιδιού, στο σπίτι των οποίων φιλοξενούταν η οικογένεια. Ο πατέρας του παιδιού φέρεται να ζει και να εργάζεται εκτός Ελλάδας.
Το παιδί φέρεται να μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο σχεδόν σκελετωμένο, ξεκάθαρη ένδειξη του υποσιτισμού του. Στο νοσοκομείο έγινε πολύ μεγάλη κινητοποίηση από τους γιατρούς, όμως, είχε φύγει ήδη από τη ζωή και απλώς διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
Αμέσως ενημερώθηκαν οι αρμόδιες Αρχές και διενεργήθηκε νεκροψία - νεκροτομή το απόγευμα της Τετάρτης.
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



