Απομάκρυναν περίπτερο-«βόμβα» αμιάντου στη Θεσσαλονίκη
Τις εργασίες ξεκίνησε πριν λίγες μέρες το τμήμα Περιβάλλοντος του δήμου Παύλου Μελά🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ξήλωσαν περίπτερο η στέγη του οποίου ήταν από αμίαντο στη Θεσσαλονίκη, βάζοντας τέλος σε μια μόνιμη απειλή για την υγεία χιλιάδων ανθρώπων της περιοχής.
Το περίπτερο το οποίο βρίσκονταν στο δήμο Παύλου Μελά και ήταν κλειστό τα τελευταία 15 χρόνια αποτελούσε εστία μόλυνσης της δημόσιας υγείας καθώς βρισκόταν ανάμεσα σε σχολικό συγκρότημα και σε αθλητικό χώρο της περιοχής της Ευκαρπίας.
Τις εργασίες ξεκίνησε πριν λίγες μέρες το τμήμα Περιβάλλοντος του δήμου Παύλου Μελά, αφού πρώτα εξασφαλίστηκαν όλες οι απαραίτητες αδειοδοτήσεις από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Με τη συνδρομή πιστοποιημένου συνεργείου διαχείρισης επικίνδυνων υλικών της εταιρείας INTERGEO απομακρύνθηκε ο σπασμένος αμίαντος από τη στέγη και ακολούθως το τμήμα Καθημερινότητας του δήμου ξήλωσε το παράπηγμα που καταλάμβανε χώρο 50 τ.μ..
10 χρόνια Brexit: Οι «κρυφές» επιπτώσεις, η αναδιαμόρφωση της βρετανικής πραγματικότητας και ο 7ος πρωθυπουργός
«Ή θα νικήσουμε ή θα νικήσουμε»: Πλήθος κόσμου στο Σύνταγμα για τα Προσφυγικά και τον Αριστοτέλη Χαντζή
Ο Ερντογάν «βάζει πλώρη» για νέα 7ετή θητεία: Πώς σκοπεύει να... ξεγελάσει το Σύνταγμα
Υπόθεση κανιβαλισμού στη Βουδαπέστη: 30χρονος έκλεβε ανθρώπινα μέλη από νοσοκομείο - Σοκάρουν οι εικόνες από το σπίτι του
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



