Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη η 53χρονη αστυνομικός που κατηγορείται ότι απείλησε με μαχαίρι τον εν διαστάσει σύζυγό της
Ο 57χρονος κατήγγειλε ότι δέχεται επαναλαμβανόμενες απειλές από τη γυναίκα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ελεύθερη, υπό τον όρο να μετακομίσει από την κοινή τους στέγη, αφέθηκε η 53χρονος αστυνομικός, η οποία είχε συλληφθεί στη Θεσσαλονίκη, μετά από καταγγελία του 57χρονου εν διαστάσει συζύγου της, επίσης αστυνομικού, ότι τον απείλησε με μαχαίρι.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η δίκη ήταν προγραμματισμένο να γίνει, σήμερα, στο Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης, αλλά αναβλήθηκε για δεύτερη φορά, ενώ το δικαστήριο ήρε την κράτησή της, επιβάλλοντας τον παραπάνω περιοριστικό όρο. Η νέα δικάσιμος ορίστηκε για τον προσεχή Σεπτέμβριο.
Εις βάρος της 53χρονης ασκήθηκε ποινική δίωξη για ενδοοικογενειακή απειλή, κατ' εξακολούθηση, παράνομη οπλοφορία μαχαιριού και οπλοχρησία (απειλή με μαχαίρι). Εκτός από την απειλή με μαχαίρι, ο 57χρονος κατήγγειλε ότι δέχεται επαναλαμβανόμενες απειλές από τη γυναίκα, τόσο λεκτικά όσο και μέσω αποστολής μηνυμάτων στο κινητό του τηλέφωνο.
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




