Παναγιώτης Ψωμιάδης: Στο νοσοκομείο ο πρώην νομάρχης - Υποβήθηκε σε σοβαρό χειρουργείο
Ο ίδιος ενημέρωσε ότι έπρεπε επειγόντως να γίνει η εισαγωγή του στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ νοσηλεύεται τις τελευταίες πέντε ημέρες ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, ο οποίος υποβλήθηκε σε μεταμόσχευση κερατοειδούς στο δεξί του μάτι.
Η κατάσταση της υγεία του
Όπως μετέφερε η εκπομπή «Πρωινό» του ΑΝΤ1, ο πρώην νομάρχης Θεσσαλονίκης αποφάσισε να προχωρήσει στην επέμβαση μετά από έναν χρόνο ταλαιπωρίας και σημαντικών προβλημάτων όρασης.
Σε δηλώσεις του στην εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα, ο κ. Ψωμιάδης ανέφερε: «Εδώ και πέντε ημέρες βρίσκομαι στο ΑΧΕΠΑ, μία εκπληκτική οφθαλμολογική μονάδα. Έκανα μια πολύ σοβαρή επέμβαση, μεταμόσχευση κερατοειδούς στο δεξί μάτι. Πίστευα ότι θα το ξεπεράσω, αλλά δυστυχώς δεν μπορούσα πλέον να οδηγήσω ή να διαβάσω. Δόξα τω Θεώ, όλα πήγαν καλά και κάθε μέρα αισθάνομαι καλύτερα».
Ο ίδιος επισήμανε ότι αυτή τη στιγμή δεν έχει πλήρη όραση, καθώς το μόσχευμα πρέπει να ενσωματωθεί σταδιακά, μια διαδικασία που εκτιμάται να διαρκέσει 6-7 μήνες. «Ήταν μια πολύ λεπτή επέμβαση. Είναι δυνατόν να σου βάλουν 18 ράμματα μέσα στο μάτι;» συμπλήρωσε.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




