Μετρό: Ακινητοποιήθηκε συρμός στο Μέγαρο Μουσικής
Η κίνηση της Γραμμής 3 εκτελείται αυτήν την στιγμή σε μονή τροχιά🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Πανζουρλισμός επικρατεί αυτήν την ώρα στη μία από τις δύο αποβάθρες του σταθμού της Γραμμής 3 του Μετρό στο Μέγαρο Μουσικής. Λίγα λεπτά πριν ακινητοποιήθηκε συρμός εξαιτίας αδιαθεσίας που αισθάνθηκε επιβάτες.
Βάσει του πρωτοκόλλου, ο συρμός που βρισκόταν στον σταθμό εκκενώθηκε μέχρι να παραλάβει τον επιβάτη προσωπικό του ΕΚΑΒ και όλη η κίνηση της Γραμμής εκτελείται αυτήν την στιγμή σε μονή τροχιά με τους επιβάτες και των δύο κατευθύνσεων να έχουν συγκεντρωθεί μόνο στη μία αποβάθρα.
Η κυκλοφορία και στις δύο τροχιές αποκαταστάθηκε, σύμφωνα με την ΣΤΑΣΥ, στις 18.20.
Διαβάστε ακόμη
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



