Ηγουμενίτσα: Μεθυσμένος οδηγός κινούνταν επί 30 χιλιόμετρα στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας στην Εγνατία Οδό
Ένα ιδιαίτερα επικίνδυνο περιστατικό σημειώθηκε στην Εγνατία Οδό, το πρωί της Καθαράς Δευτέρας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένας 35χρονος οδηγούσε το πρωί της Καθαράς Δευτέρας (3/3) στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας από το Ελευθεροχώρι μέχρι σχεδόν το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, στην Εγνατία οδό, μια διαδρομή περίπου 30 χιλιόμετρα.
Ο οδηγός εντοπίστηκε από αστυνομικούς, οι οποίοι του έκαναν σήμα να σταματήσει αλλά εκείνος το αγνόησε συνεχίζοντας την επικίνδυνη διαδρομή του. Σύμφωνα με την ΕΡΤ, οι αστυνομικές δυνάμεις κατάφεραν τελικά να ακινητοποιήσουν το όχημα κοντά στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας. Ο 35χρονος υποβλήθηκε σε αλκοτεστ όπου ακολούθησε ότι οδηγούσε υπό την επήρεια αλκοόλ.
Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για επικίνδυνη οδήγηση και παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ενώ οδηγήθηκε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσπρωτίας.
Διαβάστε ακόμη
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



