Γυναίκα οδηγούσε αναποδα στην εθνική οδό - Σκοτώθηκε η ίδια, τραυματίας ένας οδηγός
Θανατηφόρο τροχαίο στην εθνική οδό, ανήμερα της Ανάστασης, από γυναίκα που οδηγούσε στο αντίθετο ρεύμα!🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το τροχαίο σημειώθηκε περίπου στις 8 και μισή. Ένα αυτοκίνητο με οδηγό 52χρονη γυναίκα, ολλανδικής καταγωγής, όπως αναφέρει το tvstar, βγήκε από τον κόμβο της Αρκίτσας και κινήθηκε στο ρεύμα προς την Αθήνα, με κατεύθυνση όμως προς την Λαμία.
Για το περιστατικό ενημερώθηκε η αστυνομία και αμέσως κινητοποιήθηκαν οι αστυνομικοί του Α΄ Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων που όμως δεν πρόλαβαν να εντοπίσουν και να ακινητοποιήσουν το αυτοκίνητο.
Στο ύψος του Λογγού στο 163χλμ, το ΙΧ συγκρούστηκε με άλλο αυτοκίνητο που κινούνταν κανονικά στην πορεία του. Από την σφοδρή σύγκουση σκοτώθηκε η 52χρονη, ενώ ελαφρά τραυματίστηκε ο 36χρονος οδηγός του άλλου αυτοκινήτου.
Διαβάστε ακόμη
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



