Την Τσικνοπέμπτη «τιμούν» οι Αθηναίοι στην πλατεία Κοτζιά και στη Βαρβάκειο Αγορά. Ο Δήμος Αθηναίων, με την επιμέλεια του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΟΠΑΝΔΑ) έχει στήσει γιορτή, με παραδοσιακά δρώμενα, μουσική και δωρεάν φαγητό.355262_1Οι εκδηλώσεις ξεκίνησαν το πρωί με την εθιμική διαδρομή από την πλατεία Συντάγματος μέχρι το Μοναστηράκι και συνεχίστηκε με αναπαράσταση του εθίμου των Κορδελάτων της Νάξου.Κατά τις 11:30 ξεκίνησε και το παραδοσιακό «τσίκνισμα» στην πλατεία της Βαρβακείου Αγοράς, όπου διατέθηκε ένας τόνος κρέας, σε σουβλάκια και λαχταριστούς μεζέδες. Τον ρυθμό έδωσε στην αρχή η Φιλαρμονική Ορχήστρα Δήμου Αθηναίων και στη συνέχεια τη μουσική σκυτάλη πήρε το Εργαστήρι Ελληνικής Μουσικής Δήμου Αθηναίων.Ωστόσο, το γλέντι θα συνεχιστεί και το βράδυ, καθώς έχει προγραμματιστεί live party (19:00) στην πλατεία Κοτζιά με τους ΚωΓιαMan και τους Γκιντίκι