Θεσσαλονίκη: Συμπλοκή δύο οδηγών στη μέση του δρόμου - Στο νοσοκομείο ο ένας
Ο 41 ετών οδηγός συνελήφθη με την αυτόφωρη διαδικασία και οδηγείται στον εισαγγελέα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δύο άνδρες στη Θεσσαλονίκη πιάστηκαν στα χέρια στη μέση του δρόμου, καθώς φαίνεται ότι διαφώνησαν για την προτεραιότητα.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, στο επεισόδιο, το οποίο σημειώθηκε στην περιοχή του Νέου Κορδελιού, ενεπλάκησαν ένας 41 ετών άνδρας και ένας 49χρονος, με τον πρώτο να κατηγορείται ότι γρονθοκόπησε τον δεύτερο στο πρόσωπο και στο κεφάλι.
Ο 49χρονος απευθύνθηκε στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ για την παροχή των πρώτων βοηθειών και στη συνέχεια κατήγγειλε τον ξυλοδαρμό του στην αστυνομία. Ο 41 ετών οδηγός συνελήφθη με την αυτόφωρη διαδικασία και οδηγείται στον εισαγγελέα.
Διαβάστε ακόμη
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



