ΟΑΣΘ: Τέλος η έκδοση εισιτηρίων μέσα στα λεωφορεία
Στη σταδιακή απόσυρση των εκδοτικών μηχανημάτων από τα λεωφορεία του, γνωστοποιεί ότι προχωρά ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στη σταδιακή απόσυρση των εκδοτικών μηχανημάτων από τα λεωφορεία του, γνωστοποιεί ότι προχωρά ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), στο πλαίσιο της μετάβασης από το χάρτινο στο ηλεκτρονικό εισιτήριο και προκειμένου να εγκατασταθούν έτσι στη θέση τους τα νέας γενιάς.
Ο οργανισμός σε ανακοίνωσή επισημαίνει ότι «στο μεσοδιάστημα, δεν θα υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης εισιτηρίων μέσα στα αστικά» και καλεί το επιβατικό κοινό να επιβιβάζεται στα λεωφορεία διαθέτοντας ήδη εισιτήριο, το οποίο μπορεί να προμηθεύεται από τα 16 εκδοτήρια του ΟΑΣΘ, καθώς και από τα περισσότερα των 750 σημεία λιανικής πώλησης σε ολόκληρη την Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης.
Στον σύνδεσμο https://www.oasth.gr/eisitiria/ekdotiria/ αναγράφονται οι διευθύνσεις και τα ωράρια λειτουργίας των 16 εκδοτηρίων του ΟΑΣΘ, καθώς και όλα τα σημεία πώλησης εισιτηρίων ανά περιοχή.
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



