Θεσσαλονίκη: Βγήκε από το αυτοκίνητό του και πέθανε στη μέση του δρόμου
Στο σημείο έφτασαν άμεσα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ και Κινητή Ιατρική Μονάδα, αλλά παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των διασωστών να τον επαναφέρουν, ο άτυχος άνδρας άφησε την τελευταία του πνοή🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Την τελευταία του πνοή άφησε ένας άνδρας τις μεσημεριανές ώρες της Τρίτης 4 Ιουνίου, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Ειδικότερα και σύμφωνα με το GRTimes.gr, το τραγικό περιστατικό έλαβε χώρα γύρω στις 12:00 το μεσημέρι, όταν ένας οδηγός αυτοκινήτου κινούνταν στην οδό Αλέξανδρου Σβώλου, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και αισθάνθηκε αδιαθεσία. Άμεσα σταμάτησε το αυτοκίνητο στην άκρη του δρόμου και στη συνέχεια βγήκε από αυτό. Ωστόσο, λίγη ώρα μετά κατέρρευσε.
Στο σημείο έφτασαν άμεσα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ και Κινητή Ιατρική Μονάδα, αλλά παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των διασωστών να τον επαναφέρουν, ο άτυχος άνδρας άφησε την τελευταία του πνοή.
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



