Η τηλεόραση δημιουργεί και αισθήματα
Τα κανάλια έχουν συναίσθημα και δεν είναι άλλο από εκείνο που έχουν οι τηλεθεατές για εκείνα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Τα κανάλια έχουν συναίσθημα. Και δεν είναι άλλο από εκείνο που έχουν οι τηλεθεατές για εκείνα. Οι ιδιωτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας βρέθηκαν στο επίκεντρο ποιοτικής έρευνας (την οποία διενήργησε προσφάτως η Ira Media) για το συναισθηματικό αποτύπωμά τους.
Τα προφίλ των καναλιών διαμορφώθηκαν από αξίες, δύο εκ των οποίων κλήθηκε να επιλέξει καθένας από όσους συμμετείχαν στην έρευνα, θεωρώντας ότι αντιπροσωπεύουν καλύτερα κάθε κανάλι (AΝΤ1, Alpha, ΣΚΑΪ, Star, Open TV).
Συμμετείχαν 304 άτομα, μοιρασμένα σχεδόν στη μέση ως προς το φύλο (52% άνδρες-48% γυναίκες, από 18 ετών), καλύπτοντας παράλληλα μια ευρεία γκάμα δημογραφικών χαρακτηριστικών (επαγγελματική και οικογενειακή κατάσταση, αριθμός μελών οικογένειας, μόρφωση).
«Βράζει» η καλδέρα της Σαντορίνης - Έντονη δραστηριότητα στο ρήγμα της Καμένης
«Έφερα τα πράγματα της στο σπίτι και νόμιζα ότι θα επιστρέψει και το παιδί» - Συγκλονίζει ο πατέρας της Κυριακής Γρίβα
Viral έγινε ο διερμηνέας νοηματικής που έκανε το Ζάρι στον ελληνικό τελικό της Eurovision
Κυκλοφόρησε από το Netflix το τρέιλερ της δεύτερης σεζόν του «Wednesday»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr