Ηλεία: 6χρονη στο νοσοκομείο από μέθη - Ήπιε μεγάλη ποσότητα κρασιού
Σήμερα αναμένεται να λάβει εξιτήριο το κοριτσάκι - Συνελήφθη η μητέρα του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Σοκαριστικό περιστατικό κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν γιατροί και νοσηλευτές στο νοσοκομείο της Ηλείας, καθώς γονείς μετέφεραν ένα 6χρονο κοριτσάκι σε κατάσταση μέθης.
Σήμερα αναμένεται να λάβει εξιτήριο
Σύμφωνα με το patrisnews.gr, το απόγευμα της Δευτέρας, το παιδί διακομίσθηκε από τους γονείς του στη νοσηλευτική μονάδα, σε κακή κατάσταση, αφού είχε καταναλώσει μεγάλη ποσότητα κρασιού.
Το κοριτσάκι δέχθηκε την απαραίτητη φροντίδα από τους γιατρούς και τους νοσηλευτές της Παιδιατρικής κλινικής και οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως σήμερα, Τρίτη, αναμένεται να λάβει εξιτήριο.
Συνελήφθη η μητέρα
Σημειώνεται πως δεν έχει γίνει γνωστό κάτω υπό ποιες συνθήκες έγινε το περιστατικό, και πώς ήπιε κρασί ένα τόσο μικρό παιδί. Πληροφορίες αναφέρουν πως συνελήφθη η μητέρα του με την κατηγορία της έκθεσης ανηλίκου σε κίνδυνο.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




