Βόμβα εξερράγη έξω από το υπουργείο Εργασίας
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Βόμβα εξερράγη έξω από το υπουργείο Εργασίας στην οδό Σταδίου. Η έκρηξη σημειώθηκε στις 01:29 τα ξημερώματα, έξω από τράπεζα που βρίσκεται δίπλα στο κτίριο του υπουργείου.
Από την έκρηξη σημειώθηκαν εκτεταμένες υλικές ζημιές αλλά ευτυχώς δεν υπήρξε τραυματισμός.
Σημειώνεται ότι είχαν προηγηθεί δύο τηλεφωνήματα σε ΜΜΕ. Στο πρώτο άγνωστος προειδοποίησε ότι είχε αφήσει μια τσάντα που θα εκραγεί σε 40 λεπτά στο υπουργείο Εργασίας. Ακολούθησε δεύτερο τηλεφώνημα για βόμβα σε τράπεζα απέναντι από το υπουργείο Εργασίας.
Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, σε αυτό το σημείο έγινε και η έκρηξη. Η ΕΛΑΣ είχε αποκλείσει την κυκλοφορία στους γύρω δρόμους.
Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με όσα είπε ο άγνωστος στο τηλέφωνο, την ευθύνη για την τοποθέτηση βόμβας αναλαμβάνει η «Επαναστατική Ταξική Αυτοάμυνα». Πρόκειται για πρωτοεμφανιζόμενη οργάνωση.
Χίος: Νεκρός 31χρονος μετά από διαπληκτισμό με τον θείο του - Τον μαχαίρωσε στην κοιλιά
Παγκόσμιο μπλακάουτ στα social media: «Έπεσαν» Facebook, Messenger και Instagram
Πέθανε ο εμβληματικός ζωγράφος Ντέιβιντ Χόκνεϊ σε ηλικία 88 ετών
Κακοκαιρία «εξπρες»: Ισχυρές καταιγίδες και χαλάζι από την Αττική ως την Καστοριά - Πού σημειώθηκαν προβλήματα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



