Καταδρομική επίθεση στα γραφεία της Χρυσής Αυγής στον Σταθμό Λαρίσης
Οι άγνωστοι προκάλεσαν φθορές στο κτίριο ρίχνοντας μπογιές και σπάζοντας τζάμια🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Επίθεση στα γραφεία του τομέα Αθηνών της Χρυσής Αυγής στην οδό Δηληγιάννη, στο σταθμό Λαρίσης, πραγματοποίησαν στις 19:15, περίπου 100 άτομα που επέβαιναν σε δίκυκλα.
Η ομάδα που, σύμφωνα με την αστυνομία, ανήκει στον αντιεξουσιαστικό χώρο πέρασε έξω από τα γραφεία της Χρυσής Αυγής και οι άγνωστοι επιχείρησαν να εισβάλουν στο κτίριο αλλά κάποιοι που βρίσκονταν μέσα πρόλαβαν και κατέβασαν τα ρολά.
Οι αντιεξουσιαστές πέταξαν πέτρες προς την πλευρά του κτιρίου και στη συνέχεια διέφυγαν με τα δίκυκλά τους.
Για το περιστατικό διενεργείται προανάκριση από την κρατική ασφάλεια ενώ μέχρι στιγμής δεν έχουν αναφερθεί προσαγωγές ή συλλήψεις.
Διαβάστε ακόμη
Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
VARος τελικά για το ποδόσφαιρο η τεχνολογία – Γιατί ο Βασιλιάς των σπορ πάσχει από σοβαρό αυτοάνοσο;
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




