Παπακώστα: Μπάχαλο ήταν το κέντρο της Αθήνας πριν αναλάβω
«Στο Μοναστηράκι έκλεβαν, αυτά έχουν αλλάξει», σημείωσε, μεταξύ άλλων, η υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Το κέντρο της Αθήνας ήταν μπάχαλο πριν αναλάβω», υποστήριξε η υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, Κατερίνα Παπακώστα.
Όπως ανέφερε η ίδια, την εξέπληξε αρνητικά αυτό που συνάντησε αναλαμβάνοντας τα καθήκοντά της. «Σήμερα, η αστυνομία και η πυροσβεστική, έχει ανεβάσει στροφές, κάθε μέρα εξαρθρώνει συμμορίες, κάθε μέρα χτυπά το οργανωμένο έγκλημα, κάθε μέρα δρα στην παραβατικότητα. Σας προκαλώ να πάτε τώρα στο κέντρο της Αθήνας, στο Μοναστηράκι, στο Θησείο, στο Πεδίον του Άρεως, στην ΑΣΟΕΕ, πηγαίνετε όπου θέλετε, αυτό που παρέλαβα εγώ ήταν ένα μπάχαλο. Το Πεδίον του Άρεως κατειλημμένο, στο Μοναστηράκι έκλεβαν, αυτά έχουν αλλάξει», σημείωσε η κυρία Παπακώστα.
Διαβάστε ακόμη
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



