Στις πιάτσες της Αθήνας προορίζονταν 110 κιλά κάνναβης από την Αλβανία (pics)
Σε δύο συλλήψεις προχώρησε η αστυνομία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στις πιάτσες της Αθήνας ήταν έτοιμοι να ρίξουν 110 κιλά ακατέργαστης κάνναβης ένας 57χρονος από τη Νέα Φιλαδέλφεια Αττικής και ένας Αλβανός οι οποίοι συνελήφθησαν το πρωί της Πέμπτης στη Σαγιάδα Θεσπρωτίας σύμφωνα με τις αρχές.
Νωρίτερα οι δύο άνδρες είχαν παραλάβει τα ναρκωτικά από σημείο κοντά στα ελληνοαλβανικά σύνορα και τα μετέφεραν στο πορτ-μπαγάζ και στα πίσω καθίσματα του αυτοκινήτου που νοίκιασαν. Η ακατέργαστη κάνναβη ήταν συσκευασμένη σε 107 δέματα.
Σε βάρος των δύο συλληφθέντων σχηματίστηκε ποινική δικογραφία, για μεταφορά και κατοχή ναρκωτικών ουσιών, με σκοπό τη διακίνηση. Οι δύο δράστες θα οδηγηθούν στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσπρωτίας, ενώ την προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Ηγουμενίτσας.
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



