Θεσσαλονίκη: Σύλληψη για ληστεία σε εταιρεία ανακύκλωσης με λεία 70.000 ευρώ
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Σε ληστεία σε εταιρεία ανακύκλωσης στην περιοχή της Σίνδου ενέχεται 49χρονος Αλβανός, ο οποίος συνελήφθη έπειτα από επισταμένες αναζητήσεις αστυνομικών.
Ειδικότερα, βραδινές ώρες της Τετάρτης 18 Οκτωβρίου δύο αλλοδαποί κατήγγειλαν στην αστυνομία ότι, ενώ βρίσκονταν στην επιχείρηση ανακύκλωσης, εισήλθαν σε αυτήν τρία άτομα και με την απειλή πιστολιού αφαίρεσαν κουλούρες καλωδίων χαλκού, μία γεννήτρια βενζίνης και διάφορα εργαλεία, συνολικής αξίας περίπου 70.000 ευρώ κατά δήλωση του ιδιοκτήτη.
Ο 49χρονος συνελήφθη απογευματινές ώρες της Πέμπτης 19 Οκτωβρίου, στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας. Είναι αυτός που έφερε το όπλο, ενώ συνεχίζεται η έρευνα για την ταυτοποίηση και εντοπισμό των συνεργών του.
Απόλυτη καταστροφή στη Βενεζουέλα μετά τον διπλό σεισμό: Φόβος για χιλιάδες θύματα - Live εξελίξεις
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




