Αλεξανδρούπολη: Στη ΜΕΘ σε εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση ο συνοριοφύλακας που αυτοπυροβολήθηκε
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης, ο 31χρονος συνοριοφύλακας που αυτοπυροβολήθηκε τα ξημερώματα της Κυριακής.
Σύμφωνα με το evros-news.gr, οι γιατροί ενημέρωσαν ήδη την οικογένεια του ότι, δυστυχώς, οι ελπίδες είναι μηδαμινές να βγει νικητής από την «μάχη» που δίνει, μετά την απόπειρα αυτοκτονίας του με το υπηρεσιακό του περίστροφο. Ο 31χρονος κατάγεται από χωριό της περιοχής Αλεξανδρούπολης και υπηρετεί στο Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Ορεστιάδας, με έδρα το Χειμώνιο.
Το τραύμα στο κεφάλι ήταν διαμπερές.
Οι συνάδελφοι του, που νωρίτερα ήταν μαζί του, επειδή είδαν ότι δεν βρισκόταν σε καλή ψυχολογική κατάσταση, τον επισκέφθηκαν σπίτι του. Όταν τον είδαν σε «λίμνη» αίματος, κάλεσαν ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, με το οποίο διακομίσθηκε αρχικά στο Νοσοκομείο του Διδυμοτείχου. Εκεί οι γιατροί αμέσως ζήτησαν την μεταφορά του στο Π.Γ. Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης λόγω κρισιμότητας της κατάστασης του. Υποβλήθηκε άμεσα στη νευροχειρουγική κλινική σε επέμβαση και από τότε νοσηλεύεται στην ΜΕΘ.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



