Κατεβάζουν ρολά καφετέριες και εστιατόρια στην Πάτρα
Ο πρόεδρος του συλλόγου αναφέρει ότι «είναι υψηλές χρεώσεις του ρεύματος και του νερού για τα καταστήματα εστίασης και αναψυχής»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κλειστά παραμένουν, σήμερα, στην Πάτρα, τα καταστήματα εστίασης και αναψυχής, στο πλαίσιο της 24ωρης κινητοποίησης που αποφάσισε ο σύλλογος των ιδιοκτητών, ενώ, όπως ανέφερε στο Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος του συλλόγου Σπύρος Στεργίου, «η συμμετοχή των συναδέλφων σε αυτή την κινητοποιήση είναι καθολική».
Όπως πρόσθεσε ο πρόεδρος του συλλόγου, σχετικά με την απόφαση να παραμείνουν κλειστά στις 18 Μαρτίου τα καταστήματα, «βασικά μας αιτήματα είναι η μείωση του ΦΠΑ, που σήμερα είναι 24% και η μείωση του μη μισθολογικού κόστους, που μαζί με τις προσαυξήσεις, φθάνει στο 47% του μισθού».
Σύμφωνα με τον Σπύρο Στεργίου, «ένα ακόμα ζήτημα που θέτουμε είναι αυτό των εταιρειών πνευματικών δικαιωμάτων, για αυτό και ζητάμε να πληρώνουμε ένα τιμολόγιο στο κράτος και αυτό με τη σειρά του να αποδίδει τα χρήματα στις εταιρείες».
Ο κ. Στεργίου υποστηρίζει, επίσης, ότι «είναι υψηλές χρεώσεις του ρεύματος και του νερού για τα καταστήματα εστίασης και αναψυχής». Στο πλαίσιο της σημερινής κινητοποίησης θα πραγματοποιηθεί στις 12:00 μεσημέρι συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλατεία Γεωργίου.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




