Θεσσαλονίκη: «Δεν κατάλαβα πώς έγινε», λέει ο οδηγός του λεωφορείου που έπεσε σε σταθμευμένα οχήματα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Δεν κατάλαβα πώς έγινε», φέρεται να ισχυρίστηκε, σύμφωνα με το thestival.gr, σοκαρισμένος ο οδηγός του λεωφορείου, μετά το τροχαίο που σημειώθηκε γύρω στις 07:20 το πρωί της Τετάρτης 28 Ιουνίου, στη Θεσσαλονίκη, στην οδό Εγνατία, στο ύψος της πύλης Εμπορίου της ΔΕΘ.
Συνολικά 14 σταθμευμένα αυτοκίνητα υπέστησαν σοβαρές υλικές ζημιές, ενώ κάποια από αυτά έχουν διαλυθεί, όταν τουριστικό λεωφορείο εξετράπη της πορείας του και έπεσε πάνω σε αυτά.
Το λεωφορείο επρόκειτο να μεταφέρει εργαζόμενους στο χώρο εργασίας τους. Ευτυχώς, όταν έγινε το τροχαίο, δεν υπήρχαν επιβάτες εντός του λεωφορείου, παρά μόνον ο οδηγός.
- Μητσοτάκης στο υπουργικό: «Να είναι η 4ετία της αποτελεσματικότητας και των αλμάτων» - Τι περιλαμβάνουν οι μπλε φάκελοι
- Ερευνάται ο θάνατος της τουρίστριας στη Θάσο και η καθυστέρηση του ΕΚΑΒ: Ένα ασθενοφόρο και... μισό για ολόκληρο το νησί
- Αιφνιδιαστική επίσκεψη Χρυσοχοΐδη στον Ευαγγελισμό – Ποιους χώρους επισκέφθηκε και τι ζήτησε
- Μέλη των Σπαρτιατών καλούν σε ομοφοβική αντιδιαδήλωση ενάντια σε πορεία ΛΟΑΤΚΙ+ στα Χανιά - Επιστρατεύουν και μοναχούς
- Ακίνητα: 11 περιοχές της Αττικής με ενοίκιο άνω των 1.000 ευρώ το μήνα για 100 τ.μ.
Διαβάστε ακόμη
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



