Ιωάννινα: Φίδι δάγκωσε ανήλικο - Στο νοσοκομείο το παιδί
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο Νοσοκομείο Χατζηκώστα των Ιωαννίνων νοσηλεύεται παιδάκι, το οποίο διακομίσθηκε εκεί εκτάκτως μετά από δάγκωμα φιδιού.
Ο ανήλικος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ αργά το βράδυ της Δευτέρας από περιοχή της Παραμυθιάς. Μάλιστα ζητήθηκε η συνδρομή της αστυνομίας η οποία διέθεσε περιπολικά ώστε η κίνηση να γίνει γρήγορα και με ασφάλεια.
Το Νοσοκομείο Χατζηκώστα ζήτησε και έλαβε αντιοφικό ορό από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο, το οποίο είναι νοσοκομείο αναφοράς, αλλά δεν χρειάστηκε να κάνει χρήση. Ο ανήλικος παραμένει για νοσηλεία και σύμφωνα με το epiruspost.gr, είναι εκτός κινδύνου.
- «Δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο, ούτε λευκή επιταγή»: Οι προτεραιότητες της κυβέρνησης και οι πρώτες κινήσεις μέσα στο καλοκαίρι
- Ηχητικό ντοκουμέντο του CNN «καίει» τον Τραμπ: Παραδέχεται ότι είχε στην κατοχή του απόρρητα έγγραφα
- Μοναδική εμπειρία: Έκανε καγιάκ και δίπλα του κολυμπούσε μια φάλαινα - Δείτε το βίντεο
- Πότε θα περάσει από τη Γη ο αστεροειδής που είναι μεγαλύτερος από το... Big Ben - Παρακολουθείται στενά από τη NASA
- ΑΝΕΚ: Γιατί απορρίφθηκε η πρόταση εξαγοράς της από την Seajets
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



