Μυλόπουλος για Ταχιάο:Από το Μετρό στέλνω την απάντησή μου στους χυδαίους υβριστές μου
Τέλος του 2020 ολοκληρώνεται ο σταθμός του μετρό στην Αγία Σοφίας σύμφωνα με τον κ. Μυλόπουλο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Επιθεώρηση στις εργασίες του μετρό στο σταθμό «Αγία Σοφία» πραγματοποίησε το πρωί της Τρίτης ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ Γιάννης Μυλόπουλος. Σύμφωνα με τον ίδιο οι εργασίες προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς προκειμένου ο σταθμός να δοθεί σε λειτουργία, μαζί με το υπόλοιπο έργο, τέλος του 2020.
Ήδη έχουν κατασκευαστεί τα δύο πρώτα επίπεδα του υπόγειου σταθμού και προχωρεί η εκσκαφή στο τρίτο επίπεδο κάτω από το έδαφος όπως ανέφερε ο κ. Μυλόπουλος ενώ σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν παρέλειψε να στείλει μήνυμα και στον υποψήφιο δήμαρχο Θεσσαλονίκης Νίκο Ταχιάο.
«Από τα εργοτάξια του Μετρό, εκεί που χτυπά η καρδιά της ανάπτυξης και της ευημερίας για τη Θεσσαλονίκη, στέλνω τη δική μου απάντηση στους χυδαίους υβριστές μου...» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μυλόπουλος.
«Αιχμές» Αβραμόπουλου κατά Χρυσοχοΐδη: «Είχε το ένταλμα σύλληψής μου τρεις μέρες στο συρτάρι»
Νέο σοκ στο ελληνικό ποδόσφαιρο - Πέθανε στα 54 του ο Τάκης Γκώνιας
Flyover: Πώς «φούσκωσε» κατά 64 εκατ. ευρώ ο λογαριασμός - Από τα λάθη του Δημοσίου μέχρι τα... σκουπίδια 8 μέτρων
«Δεν υποχωρώ μέχρι τη δικαίωση»: Κείμενο στήριξης στον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή - Κρίσιμη η κατάστασή του
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




