Κακοκαιρία Μπάρμπαρα: Τι ώρα ανοίγει την Τρίτη το Δημόσιο - Από τις 11 τα μαγαζιά στα βόρεια προάστια
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μετατροπές στη λειτουργία τόσο των δημόσιων υπηρεσιών όσο και των καταστημάτων θα γίνουν και αύριο εξαιτίας της κακοκαιρίας Μπάρμπαρα. Έτσι αύριο, Τρίτη οι αρμόδιοι στη σύσκεψη του συντονιστικού Πολιτικής Προστασίας αποφάσισαν ότι οι δημόσιες υπηρεσίες θα ανοίξουν στις 10 το πρωί (ώρα προσέλευσης υπαλλήλων και κοινού).
Παράλληλα, αποφασίστηκε να λειτουργήσουν από τις 11 το πρωί τα καταστήματα στα βόρεια προάστια, όπου η κακοκαιρία «Μπάρμπαρα» αναμένεται να κάνει και αύριο αισθητή την παρουσία της με πυκνές χιονοπτώσεις.
- Επικοινωνία Μητσοτάκη με Ερντογάν μετά τον φονικό σεισμό στην Τουρκία - «Είμαστε έτοιμοι να συνδράμουμε»
- Κακοκαιρία Μπάρμπαρα: Έρχεται νέα χιονόπτωση στην Αττική τις επόμενες ώρες - Προσοχή συνιστά ο Κλέαρχος Μαρουσάκης
- Σχολεία: Ποια θα παραμείνουν κλειστά την Τρίτη - Επίσημη ανακοίνωση
- Τζούλια Αλεξανδράτου: Γέννησε το μοντέλο - Η τρυφέρή ανάρτηση μέσα από το μαιευτήριο
- Ψηφιακό ευρώ: Αρχίζει φέτος η πιλοτική φάση - Τα βασικά χαρακτηριστικά του
Διαβάστε ακόμη
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




