Κεφαλονιά: «Φτερά» έκαναν 2,2 εκατ. ευρώ για τους σεισμοπαθείς (vid)
Τα λεφτά είχαν εγκριθεί για την κατεδάφιση των ακατάλληλων κατοικιών και την κατασκευή εργατικών κατοικιών για τους σεισμοπαθείς🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Προβληματισμό προκαλεί η είδηση ότι το ποσό των 2,2 εκατομμυρίων ευρώ που είχαν εγκριθεί για την κατασκευή εργατικών κατοικιών για τους σεισμοπαθείς της Κεφαλονιάς έκαναν «φτερά», σύμφωνα με όσα αναφέρουν κάτοικοι του νησιού.
Η εκπομπή «Ώρα Ελλάδος 05:30» του OPEN TV φιλοξένησε τον Κυριάκο Ντρίλη, κάτοικο Κεφαλονιάς ο οποίος δήλωσε: «Ο Δήμος θα μας πει πού πήγαν τα λεφτά. Αυτά τα χρήματα τα έχουν δώσει από το Υπουργείο στην Περιφέρεια κι από την Περιφέρεια στους δήμους για τις κατεδαφίσεις των κτιρίων. Δεν γνωρίζουμε γιατί δεν έχουν γίνει αυτές οι κατεδαφίσεις ακόμα. Εμείς κάναμε ένα έγγραφο στον δήμο και ζητήσαμε να γίνει κατεδάφιση και περίφραξη του χώρου. Ο δήμος μας απάντησε ότι υπεύθυνοι για την κατεδάφιση είναι οι ίδιοι οι κάτοικοι, ενώ υπάρχει τροπολογία που λέει ότι ο δήμος Κεφαλονιάς είναι υπεύθυνος για τις κατεδαφίσεις...».
Επιπλέον, ο κ. Ντρίλης σημείωσε ότι ο δήμος Κεφαλονιάς υποστηρίζει εδώ και τρία χρόνια πως δεν έχει λάβει λεφτά για τις κατεδαφίσεις, πράγμα που δεν ισχύει.
Δείτε το βίντεο του OPEN TV:
Ακολουθήστε το ethnos.gr στο Instagram
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




