Θεσσαλονίκη: Εμπρησμός σε αυτοκίνητο διπλωματικού σώματος
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε εμπρησμό οφείλεται η πυρκαγιά που ξέσπασε γύρω στις 5:15 τα ξημερώματα της Τετάρτης 4 Ιανουαρίου, σε αυτοκίνητο που ανήκει στο Διπλωματικό Σώμα της Αλβανίας και βρισκόταν σταθμευμένο επί της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, στην ανατολική Θεσσαλονίκη.
Στο σημείο έφτασαν άμεσα και έσβησαν τη φωτιά πέντε πυροσβέστες με δύο οχήματα, ωστόσο, στο αυτοκίνητο είχαν προκληθεί ήδη σημαντικές υλικές ζημιές, χωρίς, ευτυχώς, να τραυματιστεί κάποιο άτομο.
Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες εντοπίστηκε εύφλεκτο υλικό στο όχημα.
- Κορονοϊός: Επί ποδός η Ευρώπη για την έξαρση κρουσμάτων στην Κίνα - Σήμερα τα μέτρα από την Κομισιόν
- Οργή για τον βασανισμό του 35χρονου Ρομά στην Πάτρα: Τον κορόιδευαν σε story στο Instagram – Τα επόμενα βήματα της Δικαιοσύνης
- «Οδοστρωτήρας» ο Γιάννης Αντετοκούνμπο ισοπέδωσε μόνος του τους Γουίζαρντς – Μεγαλειώδες ρεκόρ καριέρας με 55 πόντους
- BIG 5: Ποδαρικό στο 2023 με ανεκτέλεστο 10 δισ. ευρώ για τις κατασκευαστικές
Διαβάστε ακόμη
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



