Στην εντατική 11χρονος που έπεσε αναίσθητος σε πεζοδρόμιο
Οι γιατροί του «Αγλαΐα Κυριακού» κατάφεραν να επαναφέρουν τον 11χρονο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στην εντατική του νοσοκομείου Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού» έχει μεταφερθεί ένας 11χρονος μαθητής που έχασε τις αισθήσεις του το βράδυ της Τρίτης στο Ναύπλιο.
Ο 11χρονος μαθητής περπατούσε στο πεζοδρόμιο και ξαφνικά έπεσε στο πεζοδρόμιο. Οι περαστικούς προσπάθησαν να τον βοηθήσουν. Τις πρώτες βοήθειες, όμως, σύμφωνα με πληροφορίες του ethnos.gr έδωσαν στον 11χρονο φαρμακοποιοί. Στη συνέχεια, το παιδί μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Ναυπλίου, από όπου αποφασίστηκε η μεταφορά του στην Αθήνα.
Οι γιατροί του «Αγλαΐα Κυριακού» κατάφεραν να επαναφέρουν τον 11χρονο που πλέον είναι καλύτερα στην υγεία του ενώ συνεχίζει να νοσηλεύεται στην εντατική μονάδα του νοσοκομείου.
Διαβάστε ακόμη
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



