Στάση εργασίας στον ΗΣΑΠ την Πέμπτη (21/2)
Καθηλωμένα στα αμαξοστάσια θα μείνουν τα τρένα του ΗΣΑΠ την Πέμπτη το μεσημέρι για ένα τρίωρο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αιτία η τρίωρη στάση εργασίας από τους εργαζόμενους στον ΗΣΑΠ. Οι συρμοί του Ηλεκτρικού θα μείνουν ακινητοποιημένοι από τις 11:00 το πρωί έως τις 14:00 μετά το μεσημέρι της Πέμπτης, όπως ανακοίνωσαν οι εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ.
Όπως ανακοινώθηκε, «το Σωματείο Εργαζομένων στη ΣΤΑ.ΣΥ. διαπιστώνοντας μια σειρά οξυμένων προβλημάτων, που ταλαιπωρούν το επιβατικό κοινό, δυσχεραίνουν την εργασία των συναδέλφων μας και τελικά υποβαθμίζουν τις Δημόσιες Αστικές Συγκοινωνίες αποφάσισε τα εξής:
Να πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 21/2/2019 προειδοποιητική στάση εργασίας (11.00- 14.00) στη Γραμμή 1 της ΣΤΑ.ΣΥ (ΗΣΑΠ).
Διεκδικούμε:
Αντιμετώπιση του φαινομένου της πολύωρης αναμονής του επιβατικού κοινού στα εκδοτήρια, με αντίστοιχη ταλαιπωρία τόσο των επιβατών όσο και των συναδέλφων εκδοτών.
Κάλυψη όλων των ελλείψεων σε ανταλλακτικά, που έχουν ως συνέπεια την απόσυρση συρμών και τη μείωση των δρομολογίων.
Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα.
Υπογραφή νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας».
Σαουδική Αραβία: 14 νεκροί από συντριβή ελικοπτέρου του πετρελαϊκού κολοσσού Aramco
Συγκλονιστικές εικόνες από τη φωτιά σε διώροφο κτίριο στην Καλλιθέα - «Της φώναξα "γιαγιά πήδα" και την έπιασα»
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



