Θεσσαλονίκη: Κάτοικοι παίρνουν τον νόμο στα χέρια τους στήνοντας καρτέρι σε ληστές
Οι κάτοικοι της Νέας Μεσήμβριας στη Θεσσαλονίκη, έχουν δει τον κόμπο να φτάνει στο χτένι, όσον αφορά στην εγκληματικότητα και παίρνουν τον νόμο στα χέρια τους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κραδαίνοντας ρόπαλα βγαίνουν στο δρόμο, ειδικά τις νύχτες, χωρισμένοι σε ομάδες, για να αντιμετωπίσουν τους διαρρήκτες, που έχουν ρημάξει τα σπίτια τους, ακόμα κι όταν οι ιδιοκτήτες βρίσκονται μέσα.
Όπως λένε οι κάτοικοι «από την ημέρα που άρχισαν οι περιπολίες, δεν χρειάστηκε να επέμβουμε κάπου. Επομένως, το μέτρο αυτό φαίνεται ότι λειτουργεί αποτρεπτικά για τους επίδοξους ληστές» και τονίζουν ότι η αστυνόμευση είναι ελλιπής, καθώς για 22 χωριά της ευρύτερης περιοχής, αναλογεί μόλις ένα περιπολικό.
Η έδρα του τμήματος είναι στα Κουφάλια και η απόσταση από τη Νέα Μεσήμβρια είναι γύρω στα 23 χιλιόμετρα, τα οποία για να καλυφθούν χρειάζονται περίπου 25 λεπτά...
Διαβάστε ακόμη
Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
«Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




