Κτηνοτρόφος ξυλοκόπησε άγρια δύο Πακιστανούς που ζητούσαν τα δεδουλευμένα
Οι Πακιστανοί δέχθηκαν την επίθεση, επειδή ζητούσαν τα δεδουλευμένα τους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δύο Πακιστανούς εργαζομένους σε κτηνοτροφική μονάδα της Λάρισας ξυλοκόπησαν ο εργοδότης τους και δύο ακόμα άτομα, τα οποία φέρονται να είναι μπράβοι, σύμφωνα με ανακοίνωση της Κίνησης Ενωμένοι Ενάντια στον Ρατσισμό και τη Φασιστική Απειλή (ΚΕΕΡΦΑ).
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, οι δύο εργάτες δέχθηκαν επίθεση και ξυλοκοπήθηκαν, επειδή ζήτησαν τα δεδουλευμένα τους. Κατά την ΚΕΕΡΦΑ, ο εργοδότης και οι δύο μπράβοι, όταν χτυπούσαν τους δύο Πακιστανούς, φώναζαν, μεταξύ άλλων: «Μην ζητάς λεφτά, θα πληρώσω όποτε εγώ θέλω», «Η Αστυνομία και η Χρυσή Αυγή είναι φίλοι μου. Θα καλέσουμε τη Χρυσή Αυγή και δεν θα αφήσουμε κανένα Πακιστανό ζωντανό στη Λάρισα», «Θα σας δώσουμε να φάτε χοιρινό με το ζόρι».
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



