ΟΑΣΘ: Νέες κινητοποιήσεις τον Αύγουστο - Πότε θα μείνει χωρίς λεωφορεία η Θεσσαλονίκη
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τη συνέχιση των κινητοποιήσεών τους και κατά τον μήνα Αύγουστο, με την πραγματοποίηση τεσσάρων στάσεων εργασίας, αποφάσισαν σήμερα, Παρασκευή 22 Ιουλίου, οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), με τα βασικά τους αιτήματα να σχετίζονται με τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας τους.
Οι τετράωρες στάσεις εργασίας θα πραγματοποιηθούν στις 2, 11, 25 και 30 Αυγούστου, από τις 11:00 το πρωί έως τις 3:00 μετά το μεσημέρι, όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας του Συνδικάτου Εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, Αλέξης Γεωργιάδης.
Οι εργαζόμενοι στην αστική συγκοινωνία πραγματοποιούν και σήμερα 24ωρη απεργία και στους δρόμους της πόλης κυκλοφορούν περίπου 50 λεωφορεία ανά βάρδια, με προσωπικό ασφαλείας, σύμφωνα με τον κ. Γεωργιάδη, σε γραμμές που εξυπηρετούν νοσοκομεία, αλλά και το αεροδρόμιο.
- Ανατροπή στην υπόθεση Λιγνάδη: Έφεση από την εισαγγελέα για τις ποινές του και την αθώωση
- Ευρωζώνη: Απρόσμενη μείωση της οικονομικής δραστηριότητας τον Ιούνιο
- Τουρισμός για όλους: Διπλασιάζονται οι δικαιούχοι - Η διάρκεια των νέων vouchers και τα ποσά
- Μια μεγάλη πράξη: Παίκτης των Μπακς έβγαλε τα πρώτα του χρήματα και αγόρασε σπίτι στη μητέρα του
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
«Πλοκάμια» στη μισή Ελλάδα είχε το κύκλωμα που «πείραζε» μετρητές: 105 οι κατηγορούμενοι, ανάμεσα τους γνωστές εταιρείες
Τάκης Γκώνιας: Το απρόβλεπτο «αντίο» ενός ανήσυχου του ποδοσφαίρου
49 και σήμερα: Ολική έκλειψη Ηλίου στις 12 Αυγούστου - Πού θα τη δουν και για πόση ώρα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



