Θεσσαλονίκη: Βλάβη σε οχηματαγωγό έξω από το λιμάνι
Δεν προκλήθηκε τραυματισμός ή θαλάσσια ρύπανση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Βλάβη στη μηχανή του οχηματαγωγού πλοίου «Πελαγίτης», το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη για Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο, Πειραιά, σημειώθηκε, ενώ έπλεε έξω από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Στο πλοίο επέβαιναν οκτώ επιβάτες, όλοι τους οδηγοί οχημάτων, καθώς και τα μέλη του πληρώματος, ενώ μεταφέρονταν εβδομήντα φορτηγά και εννέα ΙΧ.
Στο σημείο έφτασε αμέσως σκάφος του λιμενικού, καθώς και ρυμουλκά , με αποτέλεσμα μετά από λίγο το σκάφος να ρυμουληθεί στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, όπου και προσδέθηκε με ασφάλεια.
Κανένας από τους επιβάτες δεν τραυματίστηκε, ούτε σημειώθηκε κάποια θαλάσσια ρύπανση.
Διαβάστε ακόμη
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Φωτιά στην Καλλιθέα: Οι δραματικές στιγμές με την πτώση της 75χρονης από το μπαλκόνι - Την έσωσε «ανθρώπινη αλυσίδα»
Νεκρά εντοπίστηκαν δύο παιδιά 8 και 10 ετών στην Κύπρο - Ήταν κλειδωμένα σε αυτοκίνητο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



