Θεσσαλονίκη: Τον λήστεψε, του είπε ευχαριστώ και του ζήτησε συγγνώμη (vid)
Όπως δήλωσε ο ληστής στον Εύοσμο, η… ανάγκη τον οδήγησε στην παρανομία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μια… διαφορετική ληστεία σημειώθηκε το βράδυ της Πέμπτης σε μαγαζί με ψιλικά είδη στον Εύοσμο.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το makthes.gr λίγο μετά τα μεσάνυχτα ένας νεαρός ελληνικής καταγωγής εισέβαλε σε μαγαζί με ψιλικά είδη και με την απειλή όπλου απέσπασε από τον υπάλληλο όλα τα χρήματα που περιείχε η ταμειακή μηχανή, αλλά και περισσότερα από 40 πακέτα τσιγάρα.
Ο ληστής, λίγο πριν φύγει από το κατάστημα, έδωσε το χέρι του στον υπάλληλο λέγοντας του χαρακτηριστικά, σύμφωνα με τα λεγόμενα του τελευταίου, πως «δεν είμαι εγώ ο κλέφτης, η ανάγκη με έκανε, κλέφτες είναι οι πολιτικοί»!
Η αστυνομία διεξάγει έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη του δράστη.
Ακολουθήστε το ethnos.gr στο Instagram
Διαβάστε ακόμη
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



