Θεσσαλονίκη: Ξερίζωσαν δέντρα που φύτεψαν Ουκρανοί πρόσφυγες
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τα δέντρα που φύτεψαν πριν από περίπου δύο εβδομάδες Ουκρανοί πρόσφυγες και κάτοικοι του Μονοπήγαδου του Δήμου Θέρμης Θεσσαλονίκης στο «Δάσος των Προσφύγων» της περιοχής, θέλοντας να στείλουν από κοινού ένα μήνυμα ειρήνης, κατέστρεψαν τις τελευταίες ώρες άγνωστοι δράστες.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, το περιστατικό αντιλήφθηκε ο πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Μονοπήγαδου, Παναγιώτης Μπατατόλης, όταν πήγε το πρωί στο «Δάσος των Προσφύγων» για βόλτα, προκειμένου να δει δέντρα που φυτεύτηκαν σε εθελοντική αναδάσωση.
«Περίπου 20 – 25 δέντρα, από τα συνολικά 300 που φυτεύτηκαν στις 20 Μαρτίου, τα είχαν ξεριζώσει άγνωστοι και τα πέταξαν παραδίπλα. Μας φάνηκε πολύ περίεργο και θα προχωρήσουμε σε καταγγελία. Ίσως βάλουμε και κάμερα, ενώ θα τα αντικαταστήσουμε το αμέσως επόμενο διάστημα», είπε χαρακτηριστικά ο κ.Μπατατόλης.
Στο Μονοπήγαδο, από την έναρξη του πολέμου, φιλοξενούνται οικογένειες προσφύγων από την Ουκρανία. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου, στο χωριό μένουν 23 πρόσφυγες, ενώ τις επόμενες ώρες αναμένονται άλλοι πέντε, δύο μητέρες με τα παιδιά τους.
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



