Κάηκε το σπίτι ανέργου από κεριά και μένει στα παγκάκια (vid)
Ο κ. Διονύσης, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, είναι οικοδόμος και είχε μείνει άνεργος. Γι' αυτό και δεν μπορούσε να πληρώσει τους λογαριασμούς της ΔΕΗ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με κεριά ζούσε ένας συμπολίτης μας στη Δραπετσώνα. Ο άνθρωπος αυτός είχε οικονομικά προβλήματα και σύμφωνα με το ρεπορτάζ του OPEN, η ΔΕΗ του έκοψε το ρεύμα. Γι' αυτό και άναβε κεριά για να έχει φως. Όμως, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το σπίτι του πήρε φωτιά και έτσι αυτός ο άνθρωπος έμεινε στο δρόμο.
Όπως αναφέρει ο κ. Διονύσης στο OPEN TV και την εκπομπή Ώρα Ελλάδος, εδώ και λίγες ημέρες μένει στα παγκάκια. «Ήρθαν υπάλληλοι του δήμου για να καταγράψουν τις ζημιές. Καθυστερούν», λέει ο ίδιος και συνεχίζει: «Εγώ ό,τι έπαθα, το έπαθα. Αύριο κλείνει μια βδομάδα. Εδώ και 15 μέρες μας έκοψαν το ρεύμα. Είναι αδύνατον να πληρώσω εγώ αυτούς τους λογαριασμούς».
Ο κ. Διονύσης, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, είναι οικοδόμος και είχε μείνει άνεργος. Γι' αυτό και δεν μπορούσε να πληρώσει τους λογαριασμούς της ΔΕΗ. Και ζητεί να βρεθεί ένα μέρος για να κοιμάται τα βράδια.
Ακολουθήστε το ethnos.gr στο Instagram
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




