Ηράκλειο: Έγινε μητέρα μέσα στη ΜΕΘ, όπου νοσηλεύεται με H1N1
Η νέα μητέρα παραμένει στη ΜΕΘ σε μηχανική υποστήριξη σε σταθερή κατάσταση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Για πρώτη φορά έγινε μητέρα η 24χρονη που νοσηλεύεται με γρίπη H1N1 στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου, καθώς οι γιατροί έκριναν ότι για να μην κινδυνεύσει το μωρό έπρεπε να προχωρήσουν σε επείγουσα καισαρική. Η γυναίκα διένυε την 35η εβδομάδα της κύησης.
Σύμφωνα με τον διευθυντή της Μαιευτικής Κλινικής του ΠΑΓΝΗ Αντώνη Μακρυγιαννάκη, η επέμβαση έγινε χωρίς προβλήματα και γεννήθηκε ένα υγιές κοριτσάκι, βάρους 2.100 γρ. χωρίς ανάγκη οξυγόνου.
Όπως αναφέρει το patris.gr το μωρό νοσηλεύεται στο τμήμα Νεογνών του νοσοκομείου.
Ο διευθυντής της ΜΕΘ, καθηγητής Δημήτρης Γεωργόπουλος ανέφερε ότι η 24χρονη γυναίκα δεν είχε κάνει το αντιγριππικό εμβόλιο, παραμένει στη ΜΕΘ σε μηχανική υποστήριξη, σε σταθερή κατάσταση.
Διαβάστε ακόμη
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



