Ράλι Ντακάρ 2022: Ένας λογιστής και ένας μηχανικός το πρώτο ελληνικό πλήρωμα στα 4Χ4 classic
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά ┋
Όχι μία, αλλά δύο ελληνικές συμμετοχές θα έχουμε στο θρυλικό ράλι Ντακάρ 2022 που θα ξεκινήσει την Πρωτοχρονιά στις αφιλόξενες και δύσκολες ερήμους της Σαουδικής Αραβίας.
Εκτός από τον Βασίλη Μπούδρο που θα ριχτεί στη μάχη με μία Husqvarna 4,5 Rally Replica μοντέλο 2020 και μίλησε αποκλειστικά στο ethnos.gr, θα έχουμε την πρώτη ελληνική συμμετοχή στην κατηγορία των κλασσικών 4Χ4.
Πρόκειται για τον Βαγγέλη Μπερσή και τον Φώτη Κουτσουμπό που θα αγωνιστούν στο ράλι Ντακάρ 2022 με Mitsubishi Pajero Evolution του 1998 με την υποστήριξη της Mitsubishi Ralliart Team Italy.
Αναχωρούν τη Δευτέρα
To ελληνικό δίδυμο το πρωί της Δευτέρας 27 Δεκεμβρίου 2021 θα πάρουν το δρόμο για τη Τζέντα για να ενσωματωθούν στον αγώνα που θα ξεκινήσει ανεπίσημα στις 31 Δεκεμβρίου με τη μετακίνηση στην πόλη Χαίλ απ΄όπου και επίσημα την Πρωτοχρονιά του 2022 θα ξεκινήσουν τον αγώνα για να καλύψουν 7.216 δύσκολα χιλιόμετρα στην έρημο.
37 χρόνια μετά τον Παπαδημητρίου
Πρόκειται για την πρώτη ελληνική συμμετοχή μετά το 1984. Πριν από 37 χρόνια ο Σάκης Παπαδημητριού με ένα Volvo C 303 του σουηδικού στρατού συμμετείχε στην κατηγορία των φορτηγών. Τότε ο 48χρονος Παπαδημητρίου ήταν ο πρώτος Έλληνας που έφερε την Ελληνική σημαία στον τερματισμό της 6ης διοργάνωσης του αγώνα και μάλιστα είχε καταφέρει να φέρει το Volvo στη 2η θέση της κατηγορίας των φορτηγών.
Από τότε πέρασαν πολλά χρόνια και μάλιστα για πρώτη φορά στη διοργάνωση θα δούμε εν εξ ολοκλήρου ελληνικό πλήρωμα στην πιο απαιτητική, πιο δύσκολη όσο και πιο επικίνδυνη διοργάνωση του μηχανοκίνητου αθλητισμού που θα διαρκέσει από την Πρωτοχρονιά μέχρι τις 14 Ιανουαρίου.
Ο λογιστής και ο μηχανικός
Τι σχέση όμως μπορεί να έχουν ένας λογιστής που θα κρατάει το τιμόνι του Mitsubishi Pajero Evolution με τον έμπειρο μηχανικό που θα κάθεται εκ των δεξιών του και θα τον συντροφεύσει σε αυτή τη μεγάλη δοκιμασία;
«Είναι η κορύφωση μιας μακρόχρονης φιλίας που σφυριλατήθηκε μέσα από αγώνες, πολλές ώρες συνεργασίας και καλής παρέας. Στο παρελθόν έχουμε τρέξει με τον Φώτη Κουτσουμπό στο τιμόνι και εμένα δεξιά του στη θέση του συνοδηγού. Ο Φώτης εκτός των άλλων είναι μηχανικός, με μεγάλη οδηγική εμπειρία. Γνωριζόμαστε πολύ καλά και πλέον ο Φώτης είναι ο μηχανικός μου και σε ότι αγωνιστικό όχημα έχει περάσει από τα χέρια μου, από το Pajero, ένα Grand Vitara, ένα Hilux Toyota και ένα Cheerokee», λέει στο ethnos.gr ο Βαγγέλης Μπερσής που ως λογιστής έχει μάθει να υπολογίζει μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια χωρίς να συγχωρεί το λάθος ακόμα και από τον εαυτό του.
Με ιταλική υποστήριξη
«Έχουμε τρέξει σε πολλά ράλλυ με αυτοκίνητα 4χ4, αλλά το ράλλυ Ντακάρ ήταν πάντα το όνειρο μας. Είναι η κορωνίδα όλων των ράλλυ. Την απόφαση για να αγωνιστούμε την πήραμε τον περασμένο Σεπτέμβριο σε έναν αγώνα στην Ιταλία. Θα έχουμε την υποστήριξη της Mitsubishi Ralliart Team Italy και αυτό ήταν και το κλειδί στο να πάρουμε την απόφαση μας», συμπληρώνει ο Μπερσής. Μάλιστα ο Ιταλός Τσέζαρε Ρίκλερ προπόνησε τον Βαγγέλη Μπερσή και τον Φώτη Κουτσουμπό στην έρημο της Σαουδικής Αραβίας
Καθιερώθηκε το 2021
Η κατηγορία Dakar Classic που θα τρέξει το ελληνικό πλήρωμα καθιερώθηκε μόλις το 2021 στον θρυλικό αγώνα και ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Έχουν δικαίωμα συμμετοχής παλιά κλασικά αυτοκίνητα που άφησαν εποχή και είναι στις καρδιές όλων και από το 2021 συγκέντρωσαν τα βλέμματα με την επιστροφή τους στη δράση.
Τρέχουν όλοι οι θρύλοι
Το 2022 θα αγωνιστουν στην κατηγορία Dakar Classic 154 αυτοκίνητα των δεκαετιών του 1980 και του 1990. Εκτός από το ιταλο-ελληνικό Mitsubishi Pajero Evolution θα δούμε να αγωνίζονται αυτοκίνητα σπάνιας αγωνιστικής κληρονομιάς όπως το Peugeot 504, το Porsche 911 “Safari”, το Peugeot 205 T16 κ.α.
«Πρώτος στόχος ο τερματισμός»
«Η κατηγορία αυτή εκπληρώνει τις προσδοκίες μας και έτσι μας δόθηκε η ευκαιρία να συμμετάσχουμε. Ο μεγάλος μας στόχος είναι να χαρούμε τον αγώνα και φυσικά να καταφέρουμε να τερματίσουμε παρά τις δύσκολες και αντίξοες συνθήκες που μας περιμένουν. Το γεγονός ότι είμαστε ερασιτέχνες δε μας εμποδίζει να είμαστε ανταγωνιστικοί, όμως, είναι η πρώτη μας συμμετοχή και έτσι θα πρέπει να δώσουμε βαρύτητα σε πολλές λεπτομέριες που αφορούν τη διοργάνωση και παίζουν καθοριστικό ρόλο».
«Υψηλό το κόστος συμμετοχής»
Αν για την κατηγορία των μοτοσυκλετών η συμμετοχή στο Ντακάρ αγγίζει τις 90.000 Ευρώ, για το εγχείρημα του ελληνικού πληρώματος στο αναβαθμισμένο 4χ4 τα έξοδα είναι σχεδόν τα διπλάσια. «Το κόστος της συμμετοχής είναι υψηλό αλλά δε το συζητάμε στην παρούσα φάση. Βασικός χορηγός είναι η BMS United αλλά και άλλοι πολλοί υποστηρικτές και φίλοι που μας στηρίζουν για να καλύψουμε τα έξοδα μας. Για την ώρα προέχει η ψυχολογική και σωματική μας προετοιμασία και να ξεπεράσουμε και τα τελευταία εμπόδια με την γραφειοκρατεία», συμπληρώνεις ο Βαγγέλης Μπερσής.
«Στην έρημο ξεχνάς ότι ξέρεις...»
Το ελληνικό πλήρωμα πριν από δύο εβδομάδες βρέθηκε στο Ντουμπάι για να κάνει προπονήσεις στην έρημο. «Η οδήγηση στην έρημο είναι η απόλυτη πρόκληση. Δε μοιάζει με τίποτε άλλο που ξέρουμε, ούτε συγκρίνεται με κάτι άλλο. Βρεθήκαμε για 4 ημέρες και πήραμε μία καλή εμπειρία. Στο παρελθόν είχαμε αγωνιστεί σε αγώνα στην έρημο του Ισραήλ αλλά σαν κι αυτό που συναντάς στη Σαουδική Αραβία δεν συγκρίνεται με τίποτα».
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr