Θεσσαλονίκη: Νεκρός 19χρονος - Ήταν θύμα ξυλοδαρμού σε κέντρο παιδιών με αναπηρία
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σοκάρει η είδηση του θανάτου ενός 19χρονου αγοριού, ο οποίος ξυλοκοπήθηκε ενώ φιλοξενούνταν στο Κέντρο Αποκατάστασης Παιδιών με Αναπηρία Θεσσαλονίκης, «Ο Άγιος Δημήτριος».
Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival.gr, ο 19χρονος έπεσε θύμα ξυλοδαρμού το βράδυ της περασμένης Κυριακής και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο σε άσχημη κατάσταση. Ενώ ήταν να πάρει εξιτήριο την Τρίτη 30 Νοεμβρίου, ο νεαρός εμφάνισε επιπλοκές και πέθανε.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ξυλοδαρμός σημειώθηκε κατά τη διάρκεια συμπλοκής μεταξύ δύο περιθαλπομένων του ιδρύματος, από τους οποίους ο ένας ήταν σε κατάσταση αμόκ.
Καταγγελία θέλει τον υπάλληλο να αδιαφόρησε
Εργαζόμενος του ιδρύματος καταγγέλλει στο thestival ότι ο υπάλληλος που πρόσεχε τους δύο περιθαλπόμενους, δεν έκανε κάτι για να σταματήσει τη συμπλοκή. Την ίδια στιγμή η πρόεδρος του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Κεντρικής Μακεδονίας, Βασιλική Νάκου, διέταξε από τη Δευτέρα τη διενέργεια ένορκης διοικητικής εξέτασης για να διερευνηθεί τι ακριβώς συνέβη.
Η σορός του 19χρονου μεταφέρθηκε στην ιατροδικαστική υπηρεσία του ΑΠΘ για να πραγματοποιηθεί νεκροτομή.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




