Άλιμος: Παιδάκι 1,5 έτους βρέθηκε στον δρόμο μόνο του - Το έψαχνε για ώρες η μητέρα του
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στη μέση του δρόμου βρέθηκε μόνο του παιδάκι 1,5 έτους επί της οδού Αγίου Δημητρίου προς την παραλία στον Άλιμο. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το βρήκαν δύο παιδιά 14 ετών, ενώ για να ζητήσουν βοήθεια το οδήγησαν στο κομμωτήριο της γειτονιάς.
Τι λέει η ιδιοκτήτρια
«Μετά από μια ώρα κι ενώ βάλαμε ανθρώπους να ψάχνουν, βρέθηκε η μητέρα του παιδιού σε άσχημη κατάσταση, αφού το έψαχνε. Είναι Ιρακινή και το σπίτι της απείχε μόλις 150 μέτρα», είπε η κυρία Μάκρη, ιδιοκτήτρια του κομμωτηρίου στην ΕΡΤ, διευκρινίζοντας ότι το παιδί «το έσκασε», ενώ έπαιζε με τα αδέρφια του στην αυλή.
Ειδοποιήσαμε την αστυνομία και το «Χαμόγελο του Παιδιού» από το οποίο δόθηκαν σαφείς οδηγίες. «Του δώσαμε μόνο νεράκι», είπε η Ελισάβετ Μάκρη συμπληρώνοντας: «Δεν είδαμε ανθρώπους να ψάχνουν, γι αυτό το πήρα στο κομμωτήριο, επειδή έκανε κρύο. Ευτυχώς που το βρήκαν τα 14χρονα.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



