Μετς: Άγρια ληστεία με θύμα 18χρονο – Τον έδειραν και του πήραν το κινητό
Η ΕΛΑΣ διενεργεί έρευνα για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θύμα ληστείας και άγριου ξυλοδαρμού έπεσε ένας 18χρονος την Κυριακή στο Μετς.
Σύμφωνα με την αστυνομία, ο νεαρός, ενώ βάδιζε στον δρόμο, ξαφνικά δέχθηκε επίθεση από οκτώ άτομα, τα τέσσερα εκ των οποίων επέβαιναν σε δύο μηχανές.
Οι δράστες, αφού χτύπησαν με γροθιές τον άτυχο 18χρονο, του πήραν το κινητό τηλέφωνο και όσα χρήματα είχε πάνω του και αμέσως μετά τράπηκαν σε φυγή.
Η ΕΛΑΣ διενεργεί έρευνα για τον εντοπισμό και τη σύλληψή τους.
Φώφη Γεννηματά: Η Ελλάδα την αποχαιρετά – Πλήθος κόσμου στη Μητρόπολη Αθηνών
Καιρός: Μεσογειακός κυκλώνας φέρνει βροχές και καταιγίδες – Πρόγνωση Μαρουσάκη
Διαβάστε ακόμη
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



