ΕΡΤ: Στο πειθαρχικό ο δημοσιογράφος που μίλησε για Βόρεια-Νότια Μακεδονία (vid)
«Η ΕΡΤ είναι αποφασισμένη να προασπιστεί το δικαίωμα του πολιτη για έγκριτη και πλουραλιστική ενημέρωση» αναφέρει η ανακοίνωση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ενώπιον του πειθαρχικού θα βρεθεί ο δημοσιογράφος της ΕΡΤ3 μετά την αναφορά του σε «σύνορα Βόρειας και Νότιας Μακεδονίας» κατά τη διάρκεια ρεπορτάζ. Όπως αναφέρει η ΕΡΤ «η εν λόγω αναφορά αποτελεί προσωπική τοποθέτηση του δημοσιογράφου, επ' ουδενί λόγω δεν αποτελεί επίσημη θέση της ΕΡΤ».
«Η δημόσια τηλεόραση έχει κινήσει όλες τις προβλεπόμενες από τον νόμο και τον εσωτερικό κανονισμό της εταιρείας πειθαρχικές διαδικασίες για τη διερεύνηση της υπόθεσης και την απόδοση ευθυνών, όπου αυτές προκύψουν» προσθέτει το Ραδιομέγαρο.
«Η ΕΡΤ είναι αποφασισμένη να προασπιστεί το δικαίωμα του πολιτη για έγκριτη και πλουραλιστική ενημέρωση» καταλήγει η ανακοίνωση.
Ακολουθήστε το ethnos.gr στο Instagram
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



