Σεισμός - Κρήτη: Δωρεάν επικοινωνία σε συνδρομητές Cosmote, Vodafone, Wind
Παγώνει και η φραγή κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Δωρεάν επικοινωνία προσφέρουν οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας στους συνδρομητές τους στις πληγείσες από τον σεισμό περιοχές της Κρήτης, ενώ «παγώνουν» και τις διαδικασίες προσωρινής ή οριστικής φραγής για το προσεχές διάστημα.
Συγκεκριμένα, όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η COSMOTE:
- Προσφέρει δωρεάν 1.500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα και 15GB για χρήση Internet από το κινητό, σε όλους τους συνδρομητές κινητής -συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής- ιδιώτες και επιχειρήσεις, με ισχύ από σήμερα και για 15 ημέρες.
- Επιπλέον, για τη διευκόλυνση των συνδρομητών της, η COSMOTE αναστέλλει μέχρι και τις 15/10/21 κάθε διαδικασία για -οριστική ή προσωρινή- φραγή για όλους τους συνδρομητές συμβολαίου σταθερής, κινητής και συνδρομητικής τηλεόρασης στις εν λόγω περιοχές.
Όλοι οι δικαιούχοι συνδρομητές ενημερώνονται για την ενεργοποίηση των δωρεάν πακέτων, μέσω γραπτών μηνυμάτων (SMS).
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Vodafone, οι συνδρομητές, ιδιώτες και επαγγελματίες, συμβολαίου κινητής, καρτοπρογράμματος και καρτοκινητής που ζουν στις πληγείσες περιοχές της Κρήτης, θα έχουν στη διάθεση τους αυτόματα και δωρεάν για χρήση, από σήμερα και για 15 μέρες:
- 1.500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα
- 20 GB
Επιπλέον, η Vodafone αναστέλλει τη διαδικασία είσπραξης οφειλών και φραγής εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων για τους κατοίκους των πληγεισών περιοχών έως τις 12 Οκτωβρίου 2021.
Η WIND Ελλάς σε απάντηση των αυξημένων αναγκών στο Αρκαλοχώρι του Ηρακλείου Κρήτης, ύστερα από τον σεισμό που έπληξε την περιοχή, ενημερώνει τους κατοίκους και συνδρομητές της ότι παρέχει σε όλους τους:
- πελάτες συμβολαίου κινητής WIND, ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις καθώς και τους
- κατόχους καρτοκινητής WIND F2G ή κάρτας Q
- από σήμερα και για 15 ημέρες, δωρεάν χρόνος ομιλίας 1.500 λεπτών προς όλους τους εθνικούς προορισμούς (κινητά και σταθερά) καθώς και 20GB.
Παράλληλα, η WIND σταμάτησε από την πρώτη στιγμή τη διαδικασία φραγής εισερχομένων/εξερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου για 30 ημέρες.
Το κατάστημα της WIND στο Ηράκλειο είναι στη διάθεση των συνδρομητών, δίνοντας άμεση προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση και την κάλυψη των αναγκών όσων έχουν πληγεί από τον σεισμό.
Επιπλέον, η εταιρεία ενημερώνει ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου έχει θέσει υπό 24ωρη παρακολούθηση την περιοχή για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων, χωρίς ωστόσο να χρειαστεί επιτόπια παρέμβαση.
Κορονοϊός: 2.130 κρούσματα, 47 θάνατοι, 323 διασωληνωμένοι
Σεισμός Κρήτη: 2.500 σκηνές για σεισμόπληκτους - Σε κατάσταση έκτακτη ανάγκης η περιοχή
Ληστεία σε τράπεζα στη Μητροπόλεως: Συνελήφθη ο δράστης
Σεισμός στην Κρήτη: Ιάκωβος Τζαγκαράκης - Ο 65χρονος που σκοτώθηκε στο εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία
ΟΠΕΚΑ επίδομα παιδιού Α21: Πότε ξεκινούν οι πληρωμές
Axios: Ισραήλ και Λίβανος συμφώνησαν σε σχέδιο για κατάπαυση πυρός – Τι λέει αμερικανός αξιωματούχος
Γεραπετρίτης για ελληνοτουρκικά: «Δεν υφίσταται μυστική διπλωματία, ισχύει το αντίθετο»
Πανικός στη Βουλή της Σερβίας: Άγριος καυγάς μεταξύ βουλευτών – Σοκαριστικό βίντεο
Βέφα Αλεξιάδου: Η «εθνική μαγείρισσα» που έβαλε την Ελλάδα στο παγκόσμιο τραπέζι, ένα φωτεινό παράδειγμα ζωής
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr