Καταλήψεις σε σχολεία για τη Συμφωνία των Πρεσπών
Στα σχολεία έχουν αναρτηθεί πανό με μηνύματα, όπως «Μακεδονία γη ελληνική», και «Ξεπουλήσατε τη Μακεδονία για λίγα δολάρια»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Καταλήψεις σε σχολεία στα Γιαννιτσά, κάνουν οι μαθητές Λυκείων. Κι αυτό γιατί διαμαρτύρονται για τη Συμφωνία των Πρεσπών. Στις καταλήψεις, σύμφωνα με το logospellas, συμμετέχουν εκτός από τα ΕΠΑΛ, το 1ο και το 3ο ΓΕΛ.
Στα σχολεία έχουν αναρτηθεί πανό με μηνύματα, όπως «Μακεδονία γη ελληνική», και «Ξεπουλήσατε τη Μακεδονία για λίγα δολάρια». Οι καταλήψεις και τα λουκέτα, αναμένεται να συνεχιστούν και στις 24 Ιανουαρίου, ημέρα ψήφισης της Συμφωνίας, πιθανότατα με οργάνωση πορείας στην περιοχή.
Πηγή: logospellas
Διαβάστε ακόμη
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



