Efood: Στάση εργασίας και μοτοπορεία από τους διανομείς την Τετάρτη
Το σωματείο διεκδικεί για τους εργαζόμενους στο efood συμβάσεις αορίστου χρόνου και παύση αξιολογήσεων🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κινητοποιήσεις οργανώνουν οι διανομείς, μετά τον σάλο που δημιουργήθηκε την Παρασκευή (17/09), με την απόπειρα της εταιρείας efood να αλλάξει το εργασιακό καθεστώς των εργαζομένων της, διεκδικώντας τα αυτονόητα δικαιώματά τους και καλύτερες συνθήκες εργασίας.
Tο σωματείο βάσης εργαζόμενων οδηγών δικύκλων (ΣΒΕΟΔ) προκήρυξε προειδοποιητική στάση εργασίας την Τετάρτη (22/9) μεταξύ 12 και 4μμ.
Το κάλεσμα σε προσυγκέντρωση στο Πεδίο Άρεως είναι στις 11πμ ενώ πρόκειται να ακολουθήσει μοτοπορεία.
Το σωματείο διεκδικεί για τους εργαζόμενους στο efood συμβάσεις αορίστου χρόνου και παύση αξιολογήσεων.
Προκαλεί εκ νέου η Άγκυρα - Πώς διαβάζει η Αθήνα τις τουρκικές κινήσεις
Τα μηνύματα Τσίπρα από τη ΔΕΘ: Η μεσαία τάξη, οι εκλογές και «ο ήλιος που θα ανατείλει»
Λίγο πριν το φινάλε του καλοκαιριού: Η τελευταία απόδραση στην ωραιότερη παραλία της Αττικής
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



