Efood: Στάση εργασίας και μοτοπορεία την Τετάρτη
Tο σωματείο βάσης εργαζόμενων οδηγών δικύκλων (ΣΒΕΟΔ) προκήρυξε προειδοποιητική στάση εργασίας την Τετάρτη (22/9) μεταξύ 12 και 4μμ.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κινητοποιήσεις ετοιμάζουν οι διανομείς, μετά τον σάλο που δημιουργήθηκε την Παρασκευή (17/09), με την απόφαση της εταιρείας efood να αλλάξει το εργασιακό καθεστώς των εργαζομένων της, διεκδικώντας τα αυτονόητα δικαιώματά τους και καλύτερες συνθήκες εργασίας.
Tο σωματείο βάσης εργαζόμενων οδηγών δικύκλων (ΣΒΕΟΔ) προκήρυξε προειδοποιητική στάση εργασίας την Τετάρτη (22/9) μεταξύ 12 και 4μμ.
Το κάλεσμα σε προσυγκέντρωση στο Πεδίο Άρεως είναι στις 11πμ ενώ πρόκειται να ακολουθήσει μοτοπορεία. Το σωματείο διεκδικεί για τους εργαζόμενους στο efood συμβάσεις αορίστου χρόνου και παύση αξιολογήσεων.
Nικόλας Θεοδώρου: Αυτός είναι ο 21χρονος σκακιστής φαινόμενο που αναδείχτηκε Γκραντ Μετρ
AUKUS: Οι λεπτομέρειες της τριμερούς συμφωνίας - Πώς κλείστηκε «πίσω από την πλάτη» του Μακρόν
Κορονοϊός - Καθηγητές ΑΠΘ: Άμεση η ανάγκη για τρίτη δόση στους υγειονομικούς
Efood: Νέο μήνυμα στους διανομείς μετά τον σάλο - Δυνατότητα για ανανέωση συμβάσεων
Έρευνα: Βρίζουν, μπαίνουν στη ΛΕΑ και κορνάρουν επίμονα οι Έλληνες οδηγοί
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



