Καθόλη τη διάρκεια του 2022 θα διατηρηθούν οι μειωμένες τιμές των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες, οι οποίες προέκυψαν από τη μείωση του ΦΠΑ στις μεταφορές, ενώ στόχος της κυβέρνησης είναι η μονιμοποίηση του χαμηλού ΦΠΑ στις μεταφορές. Αυτό επεσήμανε σήμερα Σάββατο ο υφυπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος κατά την τοποθέτησή του στην Ετήσια Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας των Υπεραστικών ΚΤΕΛ ΑΕ και ΚΤΕΛ. «Το μειωμένο ΦΠΑ στο 13% θα συνεχίσει να ισχύει και για το έτος 2022 και πρόθεσή μας είναι με παρεμβάσεις μας να μπορέσουμε να μονιμοποιήσουμε το χαμηλό ΦΠΑ στις μεταφορές, δεδομένου ότι αυτές χρησιμοποιούνται από τα μεσαία και κατώτερα οικονομικά στρώματα της κοινωνίας», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Παπαδόπουλος. Παράλληλα ανακοίνωσε ότι προχωρεί προς το Υπουργείο Οικονομικών η έκδοση της κοινής απόφασης για την καταβολή της επιδότησης σχετικά με τη μεταφορά πολυτέκνων και Ατόμων με Αναπηρία, ενώ μετά από νομοθετική παρέμβαση εκδίδεται η απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων για τον καθορισμό των δικαιούχων φοιτητών, που δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο και στη συνέχεια θα καταβληθούν οι προβλεπόμενες αποζημιώσεις. Ο κ. Παπαδόπουλος είπε ότι η Ελλάδα, ως μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, έχει την υποχρέωση να ακολουθήσει το ευρωπαϊκό νομοθετικό πλαίσιο, που έχει διαμορφωθεί και ο Κανονισμός 1370/2007 είναι δεσμευτικός. Ο ίδιος ανέπτυξε τις δράσεις και τις προτεραιότητες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στον κλάδο των Υπεραστικών Συγκοινωνιών ΚΤΕΛ, τονίζοντας ότι «οι επιχειρήσεις αυτές ανήκουν σε ιδιώτες, αλλά η προηγούμενη κυβέρνηση είχε επιβάλλει τόσο μεγάλα διοικητικά εμπόδια τα οποία δημιουργούσαν προσχώματα στην ανάπτυξή τους. Και εδώ η Κυβέρνησή μας και ιδιαίτερα ο Υπουργός, κ. Κώστας Καραμανλής, αλλά και ο προκάτοχός μου, Υφυπουργός κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης, με νομοθετικές πρωτοβουλίες εξάλειψαν σχεδόν όλα αυτά, με αποτέλεσμα σήμερα τα ΚΤΕΛ να μπορούν να λειτουργούν σαν ιδιωτικές επιχειρήσεις». Επιγραμματικά - όπως είπε - η παρούσα κυβέρνηση: Κατήργησε τον απαρχαιωμένο Κανονισμό λειτουργίας των ΚΤΕΛ, όπου σε πολλές περιπτώσεις οι διοικήσεις των ΚΤΕΛ υποχρεώνονταν να πληρώνουν προσωπικό χωρίς να προσφέρει καμία εργασία. Έδωσε τη δυνατότητα στους μετόχους των ΚΤΕΛ να διατηρήσουν ποσοστά μετοχών που αντιστοιχούν σε δύο λεωφορεία ακόμη και μετά τη συνταξιοδότησή τους. Διευκόλυνε τη διενέργεια Γενικών Συνελεύσεων με τη δυνατότητα χρησιμοποίησης των εξουσιοδοτήσεων, αφού η επίτευξη των προβλεπομένων ποσοστών παρουσίας ήταν αδύνατο να επιτευχθεί λόγω του μεγάλου αριθμού των μετόχων. Εμπιστεύθηκε τα ΚΤΕΛ για την αντιμετώπιση της απαράδεκτης κατάστασης που παρέλαβε στις αστικές συγκοινωνίες Αθηνών και Θεσσαλονίκης». Ο νέος υφυπουργός προανήγγειλε και σοβαρές αλλαγές στο νομοθετικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία των ΚΤΕΛ αναφερόμενος στο νόμο 4199/2013, ο οποίος ψηφίστηκε κατά την προηγούμενη θητεία του στο υπουργείο, κάνοντας λόγο για νομοθετικές βελτιώσεις σε ορισμένες διατάξεις οι οποίες καθιστούσαν τον νόμο μη λειτουργικό, ώστε να ολοκληρωθεί η πλήρης μετάβαση στο νέο καθεστώς. «Σε συνεννόηση με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή, αφού προηγηθεί ένας γόνιμος διάλογος, ώστε να βρεθούν οι καλύτερες δυνατές λύσεις, τόσο για τις επιχειρήσεις σας, αλλά κυρίως για την εξυπηρέτηση των πολιτών θα προσαρμόσουμε τον νόμο αυτό στις προβλέψεις του Κανονισμού 1370/2007». Όλες οι ειδήσεις Προειδοποίηση Παυλάκη για σχολεία: Όλα τα παιδιά θα κολλήσουν - Να το ξανασκεφτεί το Υπουργείο Παιδείας Μαγιορκίνης: Στο τραπέζι κλείσιμο καταστημάτων και απαγόρευση κυκλοφορίας Καρδίτσα: Σκάνδαλο σε εμβολιαστικό κέντρο - Έρευνα για δεκάδες εικονικούς εμβολιασμούς Καιρός – Μαρουσάκης: Σε 2 φάσεις έρχεται η ισχυρή κακοκαιρία Γρηγόρης Βαλτινός: «Ο Μίκης Θεοδωράκης δεν θα ξεχαστεί ποτέ - Έφερε την ποίηση στα χείλη των Ελλήνων»