Νέα συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τα γραφεία του ΟΑΣΘ
Οι συγκεντρωμένοι ζητούν δωρεάν και ποιοτικότερες συγκοινωνίες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κρατώντας πανό και πλακάτ δεκάδες πολίτες πραγματοποιούν νέα διαμαρτυρία έξω από τα γραφεία του ΟΑΣΘ το μεσημέρι του Σαββάτου (19/01) στη Θεσσαλονίκη ζητώντας μεταξύ άλλων τακτικές και δωρεάν συγκοινωνίες για τους συνταξιούχους.
«Η μετακίνηση δεν είναι εμπόρευμα, είναι λαϊκό δικαίωμα!» φώναζαν οι συγκεντρωμένοι καλώντας τον ΟΑΣΘ να δημιουργήσει ποιοτικές, αξιοπρεπείς ασφαλείς και φθηνές μετακινήσεις για όλους.
Η διαμαρτυρία πραγματοποιείται μετά από σχετικό κάλεσμα της Πρωτοβουλίας Εργαζομένων και Φοιτητών για τις Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης, στο facebook.
«Η Πρωτοβουλία Εργαζομένων και Φοιτητών για τις Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης απευθύνει ανοιχτό κάλεσμα σε όλους τους πολίτες, εργαζόμενους, στη νεολαία, στους συνταξιούχους, σε όλους τους συλλόγους, τα σωματεία και τις συλλογικότητες που συμφωνούν με τα αιτήματα μας, να πάρουν αποφάσεις για συμμετοχή στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας», αναφέρει σε ανακοίνωση της στο facebook η ομάδα.
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



